В сучасних умовах успіх підприємства залежить від багатьох факторів і, зокрема, від існуючого і/або сформованого іміджу. Втім, формування позитивного іміджу та високої репутації підприємства - це довготривалий та складний процес, який є одним з основних компонентів забезпечення конкурентоспроможності. Нижче наведено хронологічні етапи становлення Коростенського деревообробного кластеру та створення його позитивного іміджу.

      2010 рік. Будівництво першого в Україні сучасного підприємства з виробництва плит МДФ та ламінованої підлоги із запровадженням найсучасніших технологій світових виробників технологічного обладнання (Siempelkamp, Wemhoner,Homag, Linck, Urbas, Springer, Holtec та ін.). Вже за рік, в рекордно короткі строки було зведено нове, екологічно чисте та повністю автоматизоване виробництво. Потужність підприємства ПрАТ «Коростенський завод МДФ» складає 250 тис. м.куб. MDF та 4,8 млн. м.кв. ламінованої підлоги на рік.                                                                                                                                                                       

     Основна сфера застосування MDF це виробництво меблів (офісні меблі, побутові меблі) та при виробництві дверей. Ламінована підлога виготовляється у товщинах від 7 до 12 мм, з декоративною фаскою та класом зносостійкості 31, 32 та 33. На сьогодні випускається більше десятка колекцій, що налічують майже 80 різних декорів ламінованої підлоги.

            2014 рік. Будівництво найбільшого в східній Європі лісопильного комплексу. В 2017 році підприємство почало випускати лісопильну продукцію. Основною продукцією є - дошка, брусок, брус.. Пиломатеріали обрізні займають особливе місце в будівельних роботах, їх застосовують для зведення будинків, проведення покрівельних робіт, оздоблюваних робіт, при виготовленні дверей, вікон, підлог, стін, сходів, також застосовуються в меблевому виробництві, для виготовлення таро-пакувальної продукції.

     Наступний етап - це 2018 рік, введення в експлуатацію підприємства із виробництва пелет паливних, потужністю виробництва 140 тис. тон в рік. Паливні пелети виготовляються із тирси, що є відходами виробництва лісопильної компанії УХЛК. В цьому ж 2018 році було освоєно виробництво паркетної тришарової дошки, потужністю 600 тис. м2 на рік. Верхній шар паркетної дошки є дубова ламель товщиною 3 мм, середній шар це HDF 7.4 мм (виготовляється на заводі МДФ), нижній шар – ламель соснова товщиною 2 мм (пиломатеріал для виготовлення ламелі поставляється з УХЛК). Таким чином, на деревообробному кластері максимально ефективно використовується лісосировина та продукція суміжних підприємств.

    Освоєння нових видів продукції продовжилось і в 2019-2020 роках, зокрема:

-          виробів з деревини - вагонка, зрощений брус, зрощені щити - ТОВ БФ Профіль;

-          опалубний щит, опалубна балка та CLT панелі - ТОВ Резалт Хауз, єдине підприємство в Україні, яке виготовляє CLT панелі із дерева, що є матеріалом для каркасного будівництва екобудинків (зразок можете побачити на виставці нашої продукції);

-          дверні полотна - ТОВ БФ Інжиніринг;

-          меблеві деталі - ТОВ БІДЖЕЙЕС КОМПОНЕНТИ Україна.

             Вся продукція, що виготовляється на підприємствах

        Також на підприємстві з виробництва МДФ запроваджено стандарт ISO 9001:2015, УХЛК на стадії проходження даної сертифікації. Всі підприємства мають сертифікат відповідності стандартам FCS, щодо легальності закуповуваної лісосировини, тобто весь ліс, що закуповується для подальшої переробки має легальне походження. Коростенського деревообробного кластеру відповідає високим стандартам якості та екологічності. Підтвердження цього є сертифікати якості та відповідності видані провідними спеціалізованими європейськими інститутами.

          Не зважаючи на високу конкуренцію, 80% продукції деревообробного кластеру реалізовується на експорт. Основні країни до яких реалізується продукція деревообробного кластеру це: Чехія, Польща, Румунія, Фінляндія, Італія, Індія, Корея, Японія, Китай та ін.

          Ми на своєму прикладі показуємо як можна максимально ефективно використовувати наявні ресурси  в епоху жорсткої конкуренції. Висока ціна реалізації продукції деревообробного кластеру від 150 до 550 євро/м3, створює додану вартість яка має вигоду як для інвестора, так і для регіону і для країни в цілому. Ми створюємо свій власний стиль та імідж! Ми підвищуємо конкурентоспроможність комерційного підприємства на ринку, залучаючи споживачів і партнерів. Адже імідж організації формується не тільки спрямованими на це акціями і заходами, а і якістю вироблених товарів і робіт (послуг), які продаються чи надаються, відношенням персоналу до свого роботодавця, клієнтурі і власній діяльності.

Активні Тендери 

Наші Партнери 

 

 

Про Завод

Якість готової продукції великою мірою залежить від рівня техніко-технологічної бази виробництва. Тому Коростенський завод МДФ з самого початку орієнтований на використання обладнання компаній-лідерів деревообробної промисловості.

На заводі встановлено технологічні лінії таких німецьких компаній, як Siempelkamp (лінія виробництва плит), Wemhoner (лінія ламінування) та Homag (лінія по виробництву ламінованої підлоги). Додаткова комплектація також здійснюється компанією Siempelkamp з використанням обладнання компаній Меtsо, Buttner тощо.

#fc3424 #5835a1 #1975f2 #2fc86b #fevec9 #134f10441 #100313115750